Sidor

måndag 4 februari 2013

Vad är det med den där lägenheten?!

Jag har skrivit om det tidigare och nu är det dags igen... Seriöst vad är det med den där lägenheten??!

De förra som bodde där fick barn under tiden och den nyblivna mamman sprang gärna omkring i en (stulen?) sjukhusskorta uppknäppt, säkerligen för att lufta brösten men ändå.... Sedan flyttade de och ett gäng killar flyttade in i lägenheten (tror jag, det är så mycket folk som springer där men jag tror att det är killarna som bor där) och de springer gärna omkring i kalsonger och det säger jag ingenting om, det får man göra om man  vill.

Igår när jag kommer ut iköket så får jag syn på gänget på andra sidan, en sitter vid köksbordet och äter någonting, den andra står vid spisen med bara en handduk runt midjan.... so far inget onormalt. MEN den tredje kommer just då och ställer sig i dörröpningen till köket med kalsongerna på halvstång och gräver helt ogenerat i skrevet medans han pratar med de andra två.

Nyss var jag på väg ut i köket för att påbörja middagen när jag får syn på en av dem på andra sidan iförd en zebradräkt! Inget obscent med det bara konstigt...

Inga kommentarer: