Sidor

tisdag 7 februari 2006

Aaaaaaah!

J-A skit lärare som inte svarar på mina mail!

Jag håller ju som ni vet på med mina förbannade anatomitentor. En (av tre resttentor) är avklarad och en är kuggad och den tredje vet jag inte ännu... den första jag skrev var det omtenta på idag, men jag skrev den inte för att jag fick veta i fredags att jag inte hade klarat den och hade inte ens i närheten av godkännt. Jag mailade min lärare och den kursanasvariga för att förhoppningsvis få ett nytt tentatillfälle längre fram... jag har nu kollat mailen var 5:e minut sedan i fredags (med undantag för helgen) och fortfarande inte fått något svar... Hur frustrerande är inte det? detta har naturligtvis ledit till att jag inte har pluggat för att jag är så stressad och frustrerad över att jag inte får något svar att jag bara springer omkring som en yr höna. Och jag borde verkligen plugga för tänk om de helt plötsligt hör av sig och säger att "OK, du kan få skriva tentan på fredag" och så har jag inte pluggat, det vore inget vidare bra!

Aaaaah! känner mig som världens sämsta mest odiciplinerade människa just nu! Varför ger jag inte bara upp det här med högskolestudier och börjar jobba på ica istället??? (kanske för att jag kämpade i 8 år med att komma in på den här utbildningen) Skit! skit! skit!!!!!

1 kommentar:

Yogamamma sa...

Hittade dig via bloggtoppen och blev nyfiken. Kommer att läsa på mer om dig.