Sidor

måndag 27 februari 2006

Jag far hit, jag far dit...

Idag har jag flängt omkring hela dagen. Först hämtade jag ut bussgods till maken och sedan var jag barnvakt åt lilla O som hade åkt på influensa, och pappan var ensam på jobbet och mamman hade en viktig föreläsning. Efter det åkte jag till saab och löste ut en påse med saker som maken hade beställt och sedan vidare för att handla mat...
...när jag väl kom hem så hann jag pusta en liten stund innan det var dags att laga mat. medans jag kokade potatis planterade jag om mina stackars orkideer, hoppas att de piggar på sig nu med ny jord och lite orkideenäring (den ena har typ tre levande rötter och den anndra är bara en stor rotklump) någon som har några bra skötselråd ang. orkideer????

Och syjuntan blev inställd, deltagarn bangade en efter en så jag fick titta på CSI uppkrupen i soffan med maken istället, det funkar det oxå =)

Känner mig frustrerad och grinig och har fortfarande ont i brösten, värsta pms-monstret skulle man kunna tro men det är inte dags ännu på ett par veckor... mysko!!!

Inga kommentarer: