Sidor

tisdag 28 februari 2006

Klubbkväll

Puh! har varit på klubbkväll på makeup store och har faktiskt lite dåligt samvete. Inte så mycket för mina egna inköp (jag höll mig hyffsat på mattan) utan för att jag lurade i Fröken Isksson att hon skulle handla en massa saker, ioförsig så borde hon ju ha en egen vilja men jag skäms ändå litegrann... ibland känner jag mig som en riktig ångvält, och speciellt när jag är stressad och idag har jag ju gått på en massiv adrenalinkick sedan skylt-insidenten. Usch vilken dålig mäniska jag är!

5 kommentarer:

Fröken Isakson sa...

Heheh, det var ingen fara :-)! Jag har ju massa fina grejer hemma.Alltid lika kul att shoppa med dig. Och Fredrik var såååå nöjd när jag kom hem.

Han sa - Åhhh va söt du e!
Jag - Va vadå?!
Han - Du e så glad när du har shoppat, hela du bara lyser upp!

Ehhh, e han verkligen så fantastisk, eller är han fortfarande nykär efter 1 år. Hehe, who knows, tiden lär väl utvisa detta. Jag hoppas förstås att det är båda grejerna ;-).

Linda sa...

hihi! så bra då!

Leif är fortfarande nykär efter nästan 10 år så du kan nog lita på att det är båda delarna =)

Jag har försesten testat både min ögonskugga och läppglans idag =)

Lex sa...

Du behöver nog inte ha dåligt samvete för fröken Isaksons inköp, för av egen erfarenhet kan jag tänka mig att du inte behövde tvinga henne till det hihi :-)
Mvh fröken Isaksons kompis Linda från Habo!

Linda sa...

Haha! Jag behövde faktiskt bara vrida om armen ett halvt varv.

ok då kan jag sluta skämmas nudå
;-)

Anonym sa...

Linda (Habo) din förrädare ;-)! Hehe, jag hade ju börjat mitt nya shoppinglösa liv. Var du tvungen att skvallra, fniss!