Sidor

torsdag 11 maj 2006

Lägesrapport

Magen är inte lika svullen längre, jag kommer nästan i mina normala kläder men bara nästan... hoppas att det inte vara så länge =)

I övrigt så är jag trött som en klubbad säl, hungrig hela tiden och har ont i brösten. Alla de symptomen kan vi nog tacka den fina lilla hormoncoctailen jag har intagit den senaste tiden. Jag har dessutom drabbats av en akne som skickar en minst 15 år tillbaka i tiden, den härstammar nog från både hormoner och vårsol.

Jag har fortfarande svårt att gå fort eller långt även om det inte gör ont så tar det emot på något sätt. Och om jag far omkring för mycket så får jag ont i "magen" Bäst att hålla sig lugn med anndra ord =)

1 kommentar:

Linda sa...

Ja, de är inte roliga!

Än så länge ser helgen bra ut =)

Hoppas att du oxå får en fin helg!