Sidor

måndag 8 maj 2006

Sådärja!

Två och en halvv timmes bilresa, lite väntande och så kommer doktorn och ropar in oss och jag inser att jag har gjort det stora nybörjar misstaget att ha byxor på mig. Jag som alltid ser till att ha kjol på mig när jag ska på sådana här tillställningar fick nu snällt kila omkring med rumpan bar. Jag trodde att jag även denna gång skulle få en snygg skjorta men så var inte fallet.

Det blev ett guldägg tillbaka och fyra till frysen, annatar att det är bra... Det behövs ju ändå bara ett =)

Och så två och en halv timmes bilresa hem igen.

Nu är det bara att hoppas på att det lilla krypet kläcks och fäster på onsdag.

3 kommentarer:

Linda sa...

Och mina för er! =)

Anonym sa...

Åh, så nu är den lille där inne. Håller tummarna så klart.

Linda sa...

Ja, hur konstigt det än verkar så är det faktiskt någon där inne...