Sidor

onsdag 14 juni 2006

Studieblogg

Nu har jag lagt upp en ny strategi för mina restuppgifter.

Egentligen skulle jag göra min sista släpande anatomitenta på fredag, men med tanke på att jag inte får någonting gjort före klockan ett på dagarna på grund av trötthet så började jag känna att det är nog inte så realistiskt att tro att jag ska fixa tentan på fredag. Så jag mailade min lärare och frågade om det inte kommer att komma ett omtentatillfälle i augusti. Och det gör det *lycka*

Min nya plan är nu att fixa de två restuppfiterna som jag har sedan tidigare (en hemtenta och en straffuppgift för frånvaro) omgående och sedan nöta in anatomin under sommaren. Jag har tillochmed ringt och kollat med studievägledaren så att det inte blir några probelm med höstens studistart pga. detta och det ska det inte bli. Hon tyckte tillochmed att min strategi var bra.

Inga kommentarer: