Sidor

måndag 26 februari 2007

Tidningsbild



Idag har vi varit i tidningen...

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ni var verkligen söta och färgmatchade :-).

Anonym sa...

Oj så fina ni var!!! Snygg matchning. Gillar färgen jättemycket!

Camillas lockar sa...

Härligt, vad snyggt matchande ni är! Härlig bild! Den åker väl in i ram också va?

Anonym sa...

Fin bild. Man skulle nästan kunna tro att ni hejjar på Hammarby *ler* Kram Amadna

Catarina sa...

Jättefint. Men nu blev jag lite överaskad. Jag har följt din blogg i några månader och bara sett bilder på dig. Så sedan när jag såg första bilden på bebisen (12 feb bilden) så trodde jag att pappan var mörkhyad. Men det var visst bara lillen som solat solarium förstår jag nu när jag kikat in igen.

Lex sa...

Vad fina ni är!!

Astillbe sa...

Vilken jättefin bild!!! Detta är ju verkligen något man har suktat efter som barnlös - att få ta tidningsbilden... (nåja, iaf jag!)

Kram!

Linda sa...

Tack allihopa för alla snälla komplimanger =)

Camilla - den lär hamna i ram oxå!

Amanda - Det har slagit mig att det kanske ser ut så men det gör vi inte =)

catarina - Japp, han har bara solat, som du ser är hans pappa en blek blondin =)

astillbe - visst är det!!