Sidor

tisdag 6 mars 2007

Hopplös!

När sonen äntligen sover själv i soffan efter att ha haft näst intill konstant kroppskontakt med mig sedan klockan 4 i natt när han vägrade att somna om i sin säng. Och jag till sist gav upp och lade honom hos mig i sängen, då sov han sött till klockan 8 i morse =) sedan har det varit ammande och sovande i famnen som gällt.

Vad gör jag? Fastnar framför datorn så klart!! Precis som om jag inte har vettigare saker att göra? som att tex. tvätta eller tömma diskmaskinen...

SUCK! Jag ÄR hopplös!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej, nej. Inte alls hopplös! Det kallas: att ta hand om sig själv och ha lite egentid. Tro mig, varken disen eller tvätten går ingenstans. Jag lovar, jag har testat! Men tiden den försvinner kvickt så bara passa på att roffa åt dig den tid du kan och njut av ledigheten!

Camillas lockar sa...

Jag är likadan! Egentid kallar jag det.

Förresten, du en utmaning att hämta hos mig. Eller utmaning och utmaning. Det är en kul grej - surfa in hos mig och kolla!