Sidor

torsdag 8 mars 2007

Tigermamma

Igår när jag och lillen var nere på stan och uträttade lite ärenden så mötte jag en person ifrån mitt jobb (inte en kollega). Jag hälsade och gick vidare i förhoppning om att personen i fråga skulle nöja sig med det vilket den inte gjorde utan gjorde en helomvändning och sprang ifatt mig. Personen ifråga ställer sig brevid mig och tar tag i vagnen.

Ojoj, då växte både svans och huggtänder ut kan jag säga! som tur var så nöjde sig personen med detta och började inte tafsa på lillen, och tur är väll det för då vet jag inte vad jag hade gjort...

2 kommentarer:

Camillas lockar sa...

Jag är likadan! Bloggade för ett tag sen om det där med att främmande människor försöker flytta min barnvagn på t-banan, bussen.... HATAR DET! Varför ska de pilla liksom. De flesta tar i Peos händer när han sitter i min famn. De hälsar liksom på honom. "Jamen, tack för bacillerna, kära du" :-/

Anonym sa...

Eller så är det kanon att dom kan utveckla ett eget immunförsvar så att de slipper bli döende av en vanlig förkylning i framtiden.....eller allergiska för den delen.