Sidor

onsdag 23 maj 2007

Fashion roadkill

Min farmor har alltid sagt åt mig att det viktigaste är att man är hel och ren under (rena snygga underkläder) utifall man skulle hamna på sjukhus eller något liknande.

Idag är det verkligen tur att jag inte har hamnat på sjukhus... Jag har ioförsig haft hela och rena underkläder men kombinationen svart/vitrandiga trosor med röd spetskant och ilgrön amningsbehå är verkligen ingen hit! Men å andra sidan hade de ju fått något att skratta åt på akuten...

5 kommentarer:

Kortfattat: sa...

Hahahah!!
Kanske kan du göra mig sällskap på lite shopping! Behöver nog uppdatera underklädesfronten, vill ju inte att doktorn ska på slaganfall när han kiknar av skratt!!!

Anonym sa...

haha... hoppas jag aldrig hamnar på akuten då. har aldrig matchande underkläder och oftast har jag väldigt osexiga underkläder oxå...*s*

Anonym sa...

Vad lustigt, min mamma sa alltid samma sak. Att det gäller att ha rena och fina underkläder på sig ifall man råkar ut för en olycka och hamnar på sjukhus. Har alltid tyckt att det var märkligt. Roligt att höra att det är fler mammor som har samma filosofi.

Anonym sa...

Hahaha ja det är inte glamoröst att vara morsa!:)

Camillas lockar sa...

Jag håller med. När jag drog till akuten på Karolinska med Peo i fredags tänkte jag som hastigast på det. Packade och fick med allt jag behövde till Peo. Tog ingenting till mig själv - det kom jag på i taxin. När vi redan åkt. Så jag körde det där dygnet i mina alldeles för stora mysjeans som ramlar ner när man går. Smart drag morsan...