Sidor

lördag 15 december 2007

Psykbryt

Jag har i två timmar nu försökt att göra ett enkelt julkort i photoshop men min dator är så slö* att den för närvarande inte ens klarar av att flytta en ram i PS... Det är inte ett dugg frustrerande, inte alls!!!!!! *ironisk så in i ----*

Jag går nog och lägger mig istället och fortsätter i morgon bitti när både jag och kanske** datorn är lite piggare.

GOD NATT!

* Läs helt totalt sopslut på minne för att jag har proppat den till bristningsgränsen full med program m.m och det är bara en tidsfråga innan hela datorn bara går upp i rök.

** Den håller på och frigör diskutrymme...

1 kommentar:

Anonym sa...

Känner igen det där alltför väl! Borde verkligen ta tag i att rensa och bränna över bilder på cd-skivor, men det blir som inte prio ett direkt..