Sidor

fredag 4 januari 2008

04:36

Linus vaknade till någon gång under kvällen men sov annars lugnt.

När jag gick och lade så flyttade jag över honom i hans säng och allt var frid och fröjd.

Strax efter fyra hämtade maken över honom till våran säng efter att han vaknat.

04:36 börjar han böka och jag slår upp ögonen och tittar på klockan i taket.

Efter att ha klättrat runt en del, druckit vatten och snurrat 18 varv i sängen försöker han somnat om i de mest underliga ställningar bla stående på knä brevid mig med huvudet på mitt bröst...

06:15 sover Linus igen och jag lägger tillbaka honom i hans säng

Strax inan 7 somnar även jag om.

Snälla maken gick upp med Linus vid nio och jag kunde sova en stund till.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kan vara öronen! Jag är öronparanoid - mamma till ett öronbarn som jag är. Ett tecken på ont i öronen kan vara orolig sömn - att det trycker på så att de vaknar - och sedan försöker de somna om men det går inte. Det läskiga med detta är att de behöver inte skrika (då vet man ju att de har ont) utan bara vara vakna och ändå ha öroninflammation)

Ja du hör - jag är lite paronoid.

Kate