Sidor

fredag 18 januari 2008

=)(/&%¤#¤%&/() Broderprogram!!!!!

Eftersom jag gjorde det briljanta valet att formatera om min dator måste jag ju nu lägga på alla program igen... Och alla som har haft med något av husqvarnas broder-program att göra vet att det bor minst ett poltergist i programmet som bestämmer sig för att ställa till bekymmer vid tillfällen då man absolut INTE vill ha dem!

I det här fallet visste jag att jag var tvungen att leta reda på en liten uppgradering och det har jag gjort men det /&%¤# programmet går ändå inte att starta för att den säger att dongeln* inte finns och den SITTER I DATORN.

Det är så in i "#¤%& typiskt att det måste krångla just nu när jag har en beställning som ska vara klar i morgon.

Jaja, det är väll lika bra att gå och lägga sig innan jag kastar ut datorn genom fönstret.

*en usb-nyckel man måste ha för att kunna starta programmet.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Min mamma uppgraderade sin symaskin (fast jag tror det var något i själva maskinen) och gjorde som vanligt.. klickade och godkände. Sen började maskinen stänga av sig lite nu och då och då visar det sig att man inte kunde uppgradera själv utan något var tvunget att göras på Husqvarna (någon återförsäljare)... hon hade också beställningar samt sydde inför julen så hon blev också lite stressad.

Trollisbo sa...

Hmm kanske en liten poltergiest som matats av ektoplasmaprovidern Windows Vista =) ?

Hoppas det löser sig!

Linda sa...

Mölnbobo - Husqvarnas program lämnar en hel del att önska faktiskt! Och då är jag ändå hyfsat bra på både datorer och husqvarnas program. Det ska gå att uppdatera symaskinen själv men ibland så hittar de på skumma grejor...

Trollisbo - Troligen!!