Sidor

onsdag 16 januari 2008

Lunch? Näpp!

Det verkare inte som att det är meningen att jag ska äta lunch idag...

Jag tänkte äta äggmacka eftersom jag hade ett kokt ägg som inte blev ätet igår men det verkar som om maken har kastat det.

Jag gjorde några knäckemackor och kaffe och brände mig på kaffet.

Efter en reprimand ifrån Madde och en sträng tillsägelse om att äta lunch så gick jag till frysen och hittade pasta och köttfärssås, kanon! när det är tinat och jag tar första tuggan smakar det som någonting man inte ska äta om man inte vill få som minst väldigt ont i magen.

Nu står mitt sista hopp till Corner* för jag tänker INTE försöka laga någonting igen!

Sedan ser jag och Linus fram emot en promenad med Madde och Elias.

*En lokal hamburgerkedja för er som inte vet vad det är.

2 kommentarer:

Tilda sa...

Blev det någon hamburgare?

Linda sa...

tilda - Japp! slemmigt men (lite) mättande.