Sidor

måndag 21 januari 2008

Svindyr glass





Igår när vi var och handlade fick jag för mig att jag skulle ta reda på What the fuzz was al about Men jag var på väg att låta bli när jag fick se vad den kostar, 50 spänn för en ½ liter glass!

Men nyfikenheten vann =)


Ikväll har vi testat... OH my good! Den glassen kan bota deppresioner!!! Och då är jag inte sådär såld på glass i vanliga fall... Det är OK men inte mer men den här var ju hur god som helst!


Är ju onekligen lite nyfiken på chocolate therapy

Bild: www.benjerry.se

4 kommentarer:

Trollisbo sa...

Så sant, cookie dough är nog den absolut godaste glassen som någonsin tillverkats. Lite synd att den är så dyr så man tar bara hem den vid "speciella" tillfällen. Vi hade glassprovning på jobbet för ca ett år sen och då var Ben & Jerry med, vet att vissa hamstrade i påsar i frysen =)

Trollisbo sa...

Du har nått hos mig på min sida

Fröken L sa...

Hoppas att du har sparat lite glass till syjuntan ikväll! =)
Kram Dila

Anonym sa...

Jag kollade också på glassen sist jag var och handlade, på Hemköp kostade den 44kr.