Sidor

lördag 9 februari 2008

Igår

Igår var en skitdag av sällan skådat mått! Ingenting gick som jag ville. Vi åkte till ikea för att köpa golv och en ny tv-bänk innan Linus meckar sönder dvdn totalt. Golvet fick vi tag på men tv-bänken benno hade utgått och det fanns ingen annan tv-bänk i björk med dörrar och motiveringen till det var att folk mer och mer köper platt-tv ??? Så människr med platt-tv har inte barn som gillar att trycka på knappar?????

När vi skulle lämna ikea skulle jag öppna bagageluckan på bilen och öppnar förardörren för att trycka på öpningsknappen så slår jag huvudet i dörren och inte nog med att det gör J-T ont så har jag numera en öm bula i huvudet.

Och i den här stilen fortsätter dagen... vilket gjorde att jag inte ens brydde mig om att starta datorn igår för då hade den väll exploderat!

Det verkar ioförsig som om halva sverige hade en dålig dag igår eller kanske en dålig vecka för ju fler jag pratat med ju fler dåliga dagar har jag hört om och jag hann tilloch med se en rubrik från tinselflickan i rss-läsaren om en dålig dag så jag verkar inte vara ensam.

Inga kommentarer: