Sidor

tisdag 20 maj 2008

Hej och hå

Besöket på öppna förskolan var trevligt om än lite ensligt. Ordinarie fröken var tvungen att springa iväg på möte så det blev vikarie för tredje veckan på rad. Det var bara Linus (och jag ) och lilla J med sin mamma som var på plats. Stackars kompisen Elias har tandvärk och orkade inte följa med idag och var alla andra tagit vägen förtäljer inte historien. '

Mina telefonsamtal går sådär bra. Den första jag ringde ville inte prata med mig om inte maken var närvarande eftersom angelägenheten står i hans namn. samtalet med Ikea gick bättre och de skulle genast ta bort räntan på vårt räntefria garderobsköp.

Personen på arbetsförmedlingen har jag jagat i tre veckor nu och har fortfarande inte fått tag på, beskedet idag är att hon kommer tillbaka den 21:a...

Hos försäkringskassan är jag just nu 126 i kön...

Uppdatering: 16 minuter senare kom jag fram, då hade jag hunnit vattna blommorna på balkongen och fylla i lite blanketter oxå. det är bra med headset =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Se det blev lite gjort iaf. Hmm på af är de inte riktigt friska när de ska ha något av en ser de till att de får det igår och när det sen är tvärtom ja då står de inte att finna på jordskorpan.

Linda sa...

Sara - sant så sant!