Sidor

torsdag 5 juni 2008

Datorer suger!!!

Efter att ha tillbringat fyra timmar med att försöka få ordning på någon annan mäniskas dator, en mäniska som inte kan någonting om datorer och som inte har koll på sina inloggningsuppgifter var jag rätt kokt i huvudet.

Efter middag och någon timmes vila kommer jag hem och möts av att vår internetuppkoppling lagt ner lagom tills jag har en massa auktioner som går ut på tradera och ett par andra att bjuda på beroende på resultatet av min egna auktioner. Not a happy camper!

Tack vare makens mobiltelefon kunde jag ändå logga in som hastigast och kolla det nödvändigaste.

Nu frammåt nattkvisten har internettuppkopplingen bestämt sig för att den vill vara med igen men dessvärre så håller min dator på att kasta in handduken så allting tar 14 gånger så lång tid som de borde göra.

Kort sagt, datorer suger!

GOD NATT!

Inga kommentarer: