Sidor

fredag 26 september 2008

Ingen vidare uppladdning

Igår kväll skolkade jag ifrån bostadsrättsföreningens styrelsemöte och gick på min keramik istället, kände att jag behövde det.


När jag kom hem informerade maken mig om att Linus inte gade velat äta sin kvällsgröt innan han gick och lade sig. Det brukar betyda att han vaknar senare och är hungrig så även denna gång. strax efter 02 vaknade Linus och var hungrig och det dög under inga omständigheter med pappa utan det var jag som snällt fick kliva upp och göra gröt sedan trodde jag i min enfald att han skulle vara mätt, belåten och trött men ack så fel man kan ha!


Efter att ha försökt sova i en halvtimme gav jag upp och tänkte att jag kör med ett säkert kort, räddningsbåten elias... När hela skivan är slut så är Linus fortfarande vaken. Vi går och lägger oss igen och han stökar runt en del i sängen. Klockan 04 ledsnar jag 0ch säger åt honom på skarpen att det är mitt i natten och dags att sova! Äntligen somnar han!!


3 timmar senare är det dags att gå upp...

Inga kommentarer: