Sidor

måndag 3 november 2008

En dåres försvarstal

I helgen, efter en del surfande och drömmande har jag försökt övertala maken om att vi är i större behov av en billig vecka i solen än tex en ny spis.

Jag har nästan lyckats.

Jag hade egentligen tänkt mig att vi skulle kunna åka i slutet av januari men vid en närmare priskontroll visade det sig att det är bra pris fram till den 16:e december sedan skjuter priserna i höjden och sjunker inte innan Linus två-års dag och då faller hela iden med att det skulle bli billigt eftersom vi då får betala fullt pris även för Linus biljett.

Idag när jag surfade in på schemat för kursen jag ska läsa de närmast fem veckorna så visade det sig att den håller på en vecka längre än vad jag räknade med... därmed krymper resefönstret lite till.

Men jag hoppas fortfarande.

We realy need this!!!

Inga kommentarer: