Sidor

torsdag 15 oktober 2009

BM-besök

Idag var det dags för det andra besöket hos barnmorskan och jag har redan passerat halvtid. Känns lite skummt att jag inte varit dit mera men det är klart, förra gången sprang jag ju där flera gånger i veckan för att få akupunktur mot foglossningen. Denna gång har jag konstigt nog inte känt av någon foglossning alls.

Hursomhelst så såg allting bra ut med både mig och lillebror. blodtrycker är superlågt, precis som när jag väntade Linus =)

Vi pratade en del om min svanskota igen och den här gången lystnade hon bättre , hon erbjöd mig att få gå på aurorasamtal vilket känns som en bra ide så jag testar iallfall. De skulle skicka hem kallelse. det kom även upp att jag är född med reservdelar (en extra urinledare och en halv extra njure, tror jag skrivit om det tidigare) hon skulle kolla med läkaren och det var någonting man ville kolla extra på lillebror på grund av detta.


Bjuder på en magbild från i söndags när vi var i badhuset...

Vecka 22+3

Inga kommentarer: