Sidor

måndag 13 februari 2012

Jag skulle bara...

Jag skulle bara dricka en kopp te och sedan skulle jag gå och lägga mig. Jag drack min kopp te och sedan skulle jag bara vänta på att det blev reklampaus i Walander filmen så att jag kunde borsta tänderna och förflytta tv-tittandet till sängen. Medans jag väntade på reklampausen så stickade jag några varv på stickning och när reklamen kom så skulle jag bara sticka ut varvet jag höll på med... Ja, ni förstår nog... Filmen tog slut och jag skulle bara kolla vad det var på de andra kanalerna innan jag gick och lade mig, och så hittade jag får vi följa med och skulle bara se vad det var för något... och sedan fick jag för mig att jag skulle kolla någonting på datorn (som jag inte ens kommer ihåg vad det var) vilket slutade med att jag satt och surfade runt bland en massa gamla inaktiva bloggar för att se om de hade skrvit något nytt... Och vips så är klockan snart ett och jag borde sova för länge sedan. Men lugnt och skönt har jag haft det och kanske är det ett slags energitankning det också?

Hoppas att ni sover gott!  

Inga kommentarer: