Sidor

tisdag 21 februari 2006

Mamma informerad

Idag har jag berättat för min mamma om vår barnlöshet och att vi kommer att börja med IVF-behandling snart, hon tog det riktigt bra förutom att hon drog klyschan om paret som adopterade och vipps blev gravida. men jag orkade inte ge mig in i en diskussion om det. Det känns änndå skönt att ha berättat för henne.

På eftermidaggen var jag hos Dila och fikade och sedan åkte jag och min nyfunna medbrottsling fröken Isaksson och shoppade väskor och jeans som vi (inte) behövde för pengar som vi inte hade. Men vi hade mycket roligt!!!


Shopping 2 Fröken Isaksson

GosanOff The Rack

4 kommentarer:

Astillbe sa...

Skönt att iaf få berätta för någon. Min mamma har också dragit den klyschan och några andra. Men det är bara att bita ihop...

Kram!

Linda sa...

skönt att höra att det inte bara är min mamma som drar en massa klyschor =)

kram!

Fröken Isakson sa...

Hihi, ja kul hade vi. Måste göra det snart igen.

Kraaaam Linda

Anonym sa...

Den där klyschan får jag höra jämt och ständigt, är så trött på den =)