Sidor

måndag 20 februari 2006

Virus?

när jag vaknade i morse så tjöt det i öronen och när jag klev upp ur sängen känndes det som om jag lutade, som om ena halvan av kroppen var större och tyngre än den anndra. när jag skulle göra frukost så blev jag alldeles varm och illamående och var tvungen att lägga mig på soffan en stund tills det gick över. fram på förmiddagen fick jag ont i huvudet också, blev till sist tvungen att ta en ipren... så jag har tillbringat större delen av dagen i soffan. Misstänker att det är något skumt litet virus som ligger bakom.

för en timme sedan ungefär började jag piggna till lite grann så jag släpade mig till datorn istället och satt och drömde om att åka ifrån det trista februarivädret till värmen och den totala avkopplingen man kan finna här, speciellt den här är jag nyfiken på . Det är ju så fruktansvärt synd om mig *enorm ironi* eftersom det faktiskt är hela två och en halv månad sedan jag kom hem ifrån den här resan.

Men, men är man sjuk och uttråkad så är det ju alltid trevligt att drömma... och resa kan man faktisk inte göra för mycket.
Tanny

Inga kommentarer: