Sidor

måndag 6 mars 2006

De är för roliga

Min vän Dila med familj har varit här och hälsat på ikväll. Lilla O på fyra år tittade på Madagaskar i vårt sovrum och tyckte att våran säng var så bekväm att han bestämde sig för att klä av sig och krypa ner, han var inte alls särskilt imponerad av att mamma och pappa ville åka hem. Han låg ju bra där och tittade på film.

Samme lille O valde igår bort en tur till pulkabacken för att komma och hälsa på mig istället, och att vara mer poppulär än en snowracer hos en fyraåring tycker åtminstonde jag är ett bra betyg =)

Häromdagen när min guddotter lilla E var här och hälsade på så stod hon i soffan och kollade på mina foton över soffan och såg ett på mig och så tittar hon på det och säger "jag älskar min Linda" det värmer i hjärtat!

Det är tur att jag har mina små busungar (kompisars barn mellan 1-5 år) , de skänker mig mycket glädje med sin vilkorslösa kärlek i väntan på en egen liten busunge. Det kanske för vissa känns jobbigt att ha så mycket gosiga barn omkring sig men för mig skänker det på något sätt tröst att jag åtminstonde har dem i mitt liv...

Inga kommentarer: