Sidor

måndag 6 mars 2006

Utmanad (igen...)

Jag har blivit utmanand!

Fröken Isaksson har utmanat mig! Så nu antar jag den!

Fyra jobb jag har haft:
1. Black-jack dealer
2. Campingvärd
3. Arrestvakt
4. Tågvärdinna

Fyra platser jag bott på:
1. Stora Sundby
2. Solna
3. Johanneshov
4. Eskilstuna

Fyra tv-serier jag gillar att se på:
1. CSI
2. Förhäxad
3. Desperate Housewifes
4. Grays Anatomy

Fyra platser jag varit på semester på:
1. Miami
2. Karibien (kryssning)
3. Rhodos
4. Medelhavet (kryssning)

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Coyote uggly
2. Änglarnas stad
3. Tjejligan
4. Trilogin om Narnia

Fyra websiter jag besöker dagligen:
1. Diverse bloggar
2. AlltFörFöräldrar
3. KI's kurswebb
4. Husqvarnas hemsida (har den som startsida)

Fyra favoriträtter:
1. Hemlagad lasagne
2. American Pizzas pizza deluxe
3. choklad fondue
4. Flygande Jakop

Fyra ställen jag hellre skulle befinna mig på just nu:
1. Inskrivning på mödravårdcentralen
2. Karibienkryssning
3. Ett trevligt spa
4. På toa med ett positivt gravtest

Fyra personer jag vill ska svara på detta:
1. Busan (Astillbe)
2. Tinselflickan
3. Kattmamman
4. Dila

2 kommentarer:

Fröken L sa...

Bara så du vet stumpan. Du är Olivers stora idol. Hans Bjelkemark!!

Linda sa...

Hihi! Det är ju alltid roligt att vara poppulär =)