Sidor

fredag 3 mars 2006

Trött!!!!

Det blev symässa idag, när jag ringde till I imorse så lät hon så förväntansfull att jag inte hade hjärta att ens föreslå att vi skulle ställa in det eller skjuta upp det... Så vi begav oss mot sollentuna mässan. Efter att ha kört fel två gånger (det visade sig att hon inte var någon vidare kartläsare, vilket jag inte sade någonting om) så kom vi fram och lyckades till sist hitta en parkering.

Vi tillbringade drygt sex trevliga timmar med att kryssa mellan de olika montrarna och fika/äta så nu är mitt föråd av pärlor och lapptekniktyger m.m påfyllt. Det hela gick över förväntan, förutom att det medhavda kaffet var blaskigt, Blä för blaskigt kaffe!

efter att ha fiskat upp min man på vägen så halkade vi hemmåt, det var glashalt på vägen. Kvällen avrundades med American pizza och ett glas rödvin, mumsfillibabba!! Återigen är klockan halv tolv innan min dag är över och jag är TRÖTT nu! överväger starkt att krascha i säng nu och tillbringa hela morgondagen i pyamas =)

Inga kommentarer: