Sidor

tisdag 20 juni 2006

Vecka 8+6





En blågul tjockis dagen till ära.


5 kommentarer:

Kattmamman (a.k.a. Bridz) sa...

Oj jösses!

Jag tycker att jag nog inte kan använda mina jeans, men inte kan någon se att jag är gravid ens om de anstränger sig :-)

Läkaren på MVC sa att min livmoder vad inåtgående(eller det sa hon inte men jag har glömt termen) så det kommer att dröja innan jag får mage.

Så jag är grymt avundsjuk på din fina!!!!!

Linda sa...

Du är inte den enda som tycker att jag ser ut att vara i vecka 20. 9 av 10 som har sett magen vägrara antingen att tro på att jag inte är längre gången eller oxå är det säkra på att det är tvillingar.

hihi! Jag ska pinga omedelbums!

Kram!

Linda sa...

Hihi! Vi skrev visst nästan samtidigt Bridz.

Mina jeans har jag fått glömma sedan länge, jag får inte igen dem ens med våld! Jag kan inte ens dölja magen med en stor tröja det ser bara fånigt ut, tröjan är för stor överallt utom över magen.

Skumt det där med magar, min kom på en gång och anndra får vänta halva graviditeten innan de får mage.

Kram!

Anonym sa...

Nä men titta! En kula syns här också! Vad fin!

Anonym sa...

Grattis! Blir glad när jag ser stolta mammamagar:)