Sidor

lördag 15 september 2007

Fy 17!

Jag är magsjuk... Jag hatar att vara magsjuk!!

I natt blev jag väckt av att Linusen båkallade min uppmärksamhet. När jag vaknade kände jag att jag mådde väldigt illa.

Linus ville ha en slurk för att kunna somna om och jag ville inte alls bli rörd!

Jag försvann ut i badrummet och pappan försökte handskas med en förvirrad Linus som inte alls förstod varför både mamma och pappa var uppe mitt i natten och varför han inte bara kunde få sin tutteslurk och få somna om.

Jag kommer tillbaka från badrummet kallsvettig och skakig och vill bara sova. Linusen är ännu mer förvirrad av sin skakiga mamma och vill bara kramas och vara nära... jättenära och helst trampa lite på min mage.

Ingen bra kombination!

3 kommentarer:

Kattmamman (a.k.a. Bridz) sa...

Stackars er! Och mest stackars dig, magsjuka är inte att leka med.

Hoppas att Linus inte blir sjuk nu också!

Linda sa...

Ja, det hoppas jag oxå (att han inte blir sjuk) VERKLIGEN!!

Fröken Isakson sa...

Hoppa du mår bättre nu. Kram!