Sidor

fredag 10 oktober 2008

Tentan

Då var den avklarad då tentan.

Jag har inga som helst förhoppningar om att ha klarat den. Jag svarade inte ens på alla frågor.

Bevisligen var det ett dåligt beslut att inte åka upp och gå på föreläsningarna igen. Jag kollade schemat och tyckte att det såg ut som förra gången jag läste kursen och bedömde att det inte var värt varesig pengarna eller besväret att ta mig till Astrid Lindgrens barnsjukhus i solna för att gå på föreläsningarn en andra gång. MEN när jag fick tentan så kan man konstatera att jag borde ha gjort det för jag losade nog mellan 10-15 poäng på två syndrom som jag inte har hört talas om.

Men jag orkar inte vara varesig besviken eller bitter det är bara att vänta på resultatet och se vad det går att göra åt det då.

Inga kommentarer: