Sidor

onsdag 8 oktober 2008

Trött

Jag försöker att plugga till min pediatriktenta som jag har på fredag men det går trögt. Jag är trött och ögonen vill inte riktigt ta in texten. Hjärnan vill inte bearbeta och förstå. Så jag läser om och om och om och om igen... Kanske är det något som fastnar.

Jag skulle behöva vara ute i höstsolen och bunkra solstrålar och solvitaminer för det har varit aldeles för lite sol på min näsa det här året och jag orkar inte med den långa mörka vintern utan att ha bunkrat massor med sommarsol. MEN jag måste plugga!

SUCK!

Blir onekligen lite sugen på att bjuda på ett presentkort. en liten vecka i solen skulle inte sitta fel.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Linda, nää ska vi bjuda tillsammans och åka en vecka? Vill också, vill vill vill. Men varför höjer de buden med typ 10 öre per gång?? Kram Lena

Anonym sa...

Hej, undrar bara vad det är du ska läsa till??

Linda sa...

Lena - de höjer buden med 10 öre per gång för att tjäna storkovan på avgiften du får betala för varje bud du lägger. Varje bud kostar mellan 8,50 till 20 kronor.

Malin - Jag ska bli arbetsterapeut.

Anonym sa...

Hej
Ja, jag tittade mer på sidan och såg också att buden är skitdyra att lägga, satt och tittade och de verkar ju höja och höja bara för att tjäna storkovan som du säger.
Kram Lena