Sidor

torsdag 3 december 2009

Bubbla


Jag sitter på tåget till storstan för att träffa höggravida längtansvännen en sista gång(?) innan hennes bebis kommer. Morgonen har varit allt annat än lugn eftersom Linus bestämde sig för att få en mindre härdsmälta när det var dags att gå till dagis. Mobilen är nästan urladdad och måste laddas så den och handväskan lämnas hemma. Vi missade bussen och fick gå till dagis. Kommer hem med 5 minuter till tåget går men lyckas hinna köpa kaffe och biljett. Nu när jag sitter här så inser jag att jag saknar att åka tåg, en hel timme i min egen lilla värld med Il Divo i lurarna, det är balsam för själen :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

enjoy the moment - hälsingar längtansvännen. och tack för en mysig dag.

Fröken Isakson sa...

Åh en timma för sig själv. Underbart! kram