Sidor

måndag 2 juni 2008

Frustrerad och besviken

Jag ringde till dagiset idag som vi vill ha in Linus på och preciis som jag hade förberett mig på så ser det rätt kört ut för hans del att komma in där, och det spelar ingen roll om vi väljer att sätta honom där senare för de tar inte in fler barn föräns nästa senvår.

Även fast jag var förberedd på att det skulle se ut så här så blir jag så frustrerad och besviken! Messt av allt för att den #väldigtväldigt fula ord# dagsiansökan försvann på posten och det är inte ett skit jag kan göra för att bevisa att jag postade den i februari.

Den gulliga rektorn på förskolan tog mitt namn och nummer och skulle höra av sig om det blev en plats ledig men det känns som den chansen är lika med noll.

Varför är det så viktigt med just det här dagiset då? Jag vet inte mer än att det verkar bra och det är smidigt färdväg dit och tillbaka till tåget och så självklart för att jag har bestämt mig för att det är där han ska gå. Alternativ nummer två på listan vet jag är ett bra dagis det oxå, jag har vänner som har sina barn där och är jättenöjda.

Men ändå...

FAN!!

Inga kommentarer: