Sidor

fredag 16 maj 2008

Fötter och dagis

Jag tänket komma med en liten lägesrapport angående mina fötter och Linus dagisplats.

Om vi börjar med dagisplatsen så ringde jag tillbaka ett par dagar senare och då hade den kommit fram och ytterligare ett par dagar senare fick jag en väldigt specifierad köbekräftelse. Nu ät det bara att hålla tummarna och vänta.

Och så över till fötterna. Jag var hos sjukgymnasten och han hittade som vanligt en låsning någonstans i ryggen som han med glädje tog sig ann. Jag tror att han är lite sadistiskt lagd om jag ska vara ärlig. Han sade att "ryggknakandet" skulle ge effekt på fötterna efter 3-4 dagar. En vecka senate hade jag inte märkt någon effekt så jag ringde vårdcentralen igen och de ska skicka remisser för provtagning.

Fortsättning följer...

Inga kommentarer: